lørdag 29. oktober 2011

That's just so cute og gjestedesigner denne måneden er.....

LENEMOR!!

Så da måtte jeg jo slenge inn et bidrag til utfordringen hennes da og den lyder som følger,
scrapp deg selv og følg denne skissen:


























Og her er mitt bidrag:

Kan-Vil-Må gjøre!!

























Og den handler om min situasjon i dag, at jeg er arbeidssøkende og på jakt etter jobb eller?? Vet ikke helt hvilken vei jeg skal ta men har satt opp noen knagger og hekte tankene på, hva jeg KAN, hva jeg VIL og hva jeg må gjøre for å komme dit. Så får vi se da hvor jeg havner!

Takk til dere som stikker innom og jeg setter stor pris på kommentarer fra dere!

3 kommentarer:

Lene sa...

Så herlig denne var ! Elsker fargene du har brukt på denne, og alle lagene!
Ønsker deg lykke til med jobbsøking og tusen takk for at du ble med på utfordringen.

klem

Eva sa...

Takk for sist ..denne ble bare så fin ,herlig med lag på lag og nydelige fargekombo..

pia iris sa...

så herlig å dokumentere livssituasjonen din på denne måten.
og en herlig LO i de nydelisgste farger jeg vet.
takk for ditt bidrag. klem pia