onsdag 10. februar 2010

Min favorittstil

Utfordring på Scrappehuset: Scrap i din favorittstil og dette er min favoritt:
CLUSTER

Daddy Love























Et Fame bilde av mann og yngste datter, jeg liker dette bildet veldig godt og har, og skal sikkert, scrappe det flere ganger. Synes det er så god stemning i bildet.
Ikke mye farger her for å bevare det sarte. Prøvde både rosa og blått men endte på dette.
Har brukt hvit og sort bazzil, glimmermist, Nille blomster, Prima pebbels, Heidi Swapp hjerter og kroner, div andre blomster. Regndråper, blonder, gjerde som er malt, thickers og et FancyPants stempel.

5 kommentarer:

Hege sa...

Så mye lekkert det var i bloggen din! Denne var jo bare nydelig! Utrolig delikat, og det nydelige bildet! Håper det er i orden at jeg legger deg til blogglisten min:-)

Kirsten sa...

Så nydelig bilde av dem!
Sukk og greier, jeg fikk akutt lyst til å ta med lillebror til fotografen gitt....
Sees plutselig!

Torill sa...

Så lekkert!!!!
Dette var en nydelig LO - og et nydelig flott bilde!!
Tusen takk for at du bidrar med noe så lekkert i utfordringen vår!

Taarnesvik sa...

Takk alle sammen, bare en ære å komme i en bloggliste vet du!

Vibeke sa...

For et utrolig herlig bilde!! Nydelig Lo du har laget her:)