søndag 29. august 2010

Utfordring på Scraphaugen igjen!

Å lifte noen er alltid morsomt og inspirerende. Denne utfordringen går ut på å "lifte" en annen designer inne hos Scraphaugen. For de som ikke er så kjent med uttrykket menes å etterlikne noe en annen har gjort allerede. Jeg valgte å "lifte" Inger Synnøve som jeg synes er en vedlig dyktig designer. Liker godt det hun gjør, gjnnomført og stilfult. Her er kunstverket jeg valgte å "lifte":


















Og her er mitt resultat:






















4. klassing og stor jente. Synes de blir veldig fort store om dagen. Nå har hun startet i 5. klasse og jeg merker gryende tendenser til ungdom. Sminke, litt gutteinteresser, mye fnising og ungdomsinteresser.

Har brukt Maja mønsterark, Sommartid. Prima blomster, blader, swirl og alfabet. Thickers, American Craft pynt, Tim Holtz filmstripe, Quick Kutz gjerde, litt div andre blomster.

1 kommentar:

hsm sa...

Nydelig! Syns det er så fint med svart/hvitt LO-er, og denne var jo ekstra stilig med det rosa.
Kreativ pynting.