tirsdag 23. august 2011

As time goes by...skisse #125

Her er mitt bidrag til skissedilla skisse 125!

Jeg er i siget om dagen. Har scrappet mye kort den siste tiden og vært litt i manko på bilder. Men nå er sommerbildene klare og jeg har scrappet en del LO er. Det tar litt tid å komme igang med formatet igjen og veldig godt å ha en skisse å forholde seg til da!
Har kost meg med denne:


























Har kost meg med mist og maling og puter. Brukt masse tannhjul, både spellbinders og tim h sine. Bo Bunny mønsterark, gamle alfabeter, mesh, floss, stifter, brads, 7G piler og MERK eyelets!!!! Det er ikke ofte jeg kommerpå å bruke men synes det ble en kul effekt. Synes det er vanskelig med mann/gutte LO, har jo stort sett bare jenter å scrappe.
Takk for at du titter!

3 kommentarer:

UlrikaT sa...

Wow, vilken stilig layout! Så otroligt mange herlige detaljer du har på denne her!
/ulrika

Lene - Nabon sa...

Skikkelig tøff manneLO!

Liker rivingen, alle de røffe detaljene og fargene!
Takk for bidrag!

Ann Kristin sa...

Denne var knalltøff!!